THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday, December 14, 2009

DARI CINTA BERPUTIK ZINA

Assalamualaikum....
Alhamdulillah setelah sekian lama mengharungi ujian alhamdulillah masih ada kesempatan untuk menukilkan sesuatu buat sahabat sahabiah...cinta berputik zina...ini tidak bermakna saya didalam KATEGORI ABC...ABC????Apa tu? ABC...ANTI BOYS CLUB...eish berat kan? Jangan risau saya bukan di dalam kelompok tersebut...Apa yang menggusarkan adalah akhlak dan adab mahasiswa kita...

Tak dinafikan ada dikalangan mahasiswa yang SEDANG KECANDUAN CINTA....mana taknya sebelum ni sibuk tengok orang bercinta jadi bila sekali dapat awek pergh bukan main lagi menunjuk kat serata alam... yang kononnya makwe dialah yang super...uish kekadang mengalahkan orang yang dah bernikah....Bukan dengki mahupun tak laku...tapi ingat sikit kita ORANG ISLAM ada ADAB dan AKHLAK yang perlu dijaga...

Bila dah kecanduan CINTA ni semua benda yang dia buat serba tak kena....kalau dulu semua pekerjaan kerana ALLAH tapi sekarang kerana DIA...macam lagu pula...mana tak syaitan iblis tepuk tangan....Bukanlah saya kata saya cukup kuat untuk MENJADI DOKTOR CINTA ataupun ALIM ULAMA yang ada perisai menahan GELOJAK CINTA...tapi saya amat sedih dengan kejatuhan sahabat sahabiah sekampus mahupun kampus lain...kesian...

LELAKI AKAN TEWAS DI TANGAN WANITA....wanita puncanya...bukankah WANITA dihiasi dengan sifat MALU????????Tapi mana hilangnya MAWAR BERDURI?

TEPUK DADA TANYA IMAN

P/S: KEJAR REDHA ALLAH....TAGIH CINTA ALLAH...INSYAALLAH DIPERTEMUKAN PEMILIK HATI YANG ABADI

0 ulasan: