THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Sunday, April 26, 2009

BUAT SAHABAT YANG MASIH MEMPUNYAI AYAH...HARGAILAH DIA....

Pelik melihat senario disekeliling kampus saya...bukan apa ada sesetengah MAHASISWA yang sanggup herdik mak ayah depan orang ramai ada pula yang macam pijak semut tak mati....mau tidak depan mak ayah bukan main baik lagi tapi belakang ALLAH maha mengetahui.....Ada yang sanggup menghianati kepercayaan mak ayah pun ada...tidak perlu kita huraikan kerana semua sedia maklum apa yang berlaku.....pesanan saya agar kalian HARGAILAH AYAH KALIAN SEADANYA....bukan saya ingin meraih simpati sesiapa tetapi BELAJAR MENGENAL SYUKUR dengan KELUARGA yang telah ALLAH kurniakan....SAYA RASA bersyukur di lahirkan dalam keluarga yang SEDERHANA mempunyai seorang ibu yang amat memahami....tetapi saya tidak sempat menatap wajah ayah semenjak 25 tahun yang lalu sehingga kini saya masih lagi mencari di mana ayah yang terus melupakan anaknya.....ANDA PATUT LEBIH RASA BERSYUKUR KERANA ANDA MEMPUNYAI ADIK BERADIK UNTUK BERKONGSI KASIH....SAYA CUMA DIKURNIAKAN ADIK2 SEFIKRAH.....NAMUN SAYA MASIH LAGI MERASAKAN SYUKUR....WALAU DILAHIRKAN DALAM SEJUTA KEPAHITAN TETAPI ALLAH KURNIAKAN SELAUTAN KENIKMATAN YANG TIDAK TERHINGGA.....


0 ulasan: